Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

  ΟΜΕΛΕΤΑ ΜΕ ΒΡΩΜΗ


 Το πρωινό γνωρίζουμε οτι είναι το πιο σημαντικό γεύμα, δίνει ενέργεια στόν οργανισμό μας για να είναι δυνατός καθόλη την διάρκεια της μέρας.


Μια πρόταση και απο τα αγαπημένα μου γεύματα είναι η ομελέτα με βρώμη.



  6-8 ΑΣΠΡΑΔΙΑ*


  1-2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΑΥΓΑ*


 50 -80 ΓΡ ΒΡΩΜΗ *


 ΚΑΝΕΛΑ

*ανάλογα με τον στόχο που έχει η διατροφή μας και το πόσο θέλουμε να ανεβάσουμε τις θερμίδες.


ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑ 


Μπορουμε να την φάμε χωρίς να προσθέσουμε τίποτα ,αλλά αν βάλουμε μια κουτάλια μέλι ή ταχίνι ή και ακόμα φυστικοβουτυρο θα απογείωση την γεύση της.

Μόνο προσοχή γιατί μπορεί να είναι σημαντικό γεύμα δεν πρέπει να υπερβαλουμε με τα γλυκαντικα όλα με μέτρο ...

Συνοδεψτε την  με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.





                                                                         ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ




                                    ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ 

Tagged: , , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου