Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΧΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ ,ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ;











Eχει μία ιδιαίτερή γλυκιά γεύση,αλλά δεν έχει ζάχαρη.
Ρυθμίζει το σάκχαρο στο αίμα μας,περιέχονται 33 γραμμάρια υδατάνθρακα ανά φλυτζάνι,έχει σχετικά χαμηλό Γυκαιμικο δείκτη περίπου 50 ,με συμπέρασμα ότι ρυθμίζει ΤΟ σάκχαρο στο αίμα μπορεί να σας απαλλάξει από ένα γλυκό.
Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες  οπότε έχουμε αίσθηση ότι είμαστε χόρτατοι .Και είναι μια πηγή της βιταμίνης Α Η οποία βοηθά στην όραση και ακόμα έχει υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών που είναι κατά των φλεγμονών. 
Με λίγα λόγια έναι ένα λαχανικό που πρέπει να έχουμε μέσα στα γεύματα μας. 








                                           ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ 

Tagged: , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου